Kvantitativní analýza chování spotřebitele na trhu se zeleninou v ČR v období 1992-2003
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00005029" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00005029 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Quantitative analysis of consumer behavior on the market with vegetables in the Czech Republic in 1992-2003
Popis výsledku v původním jazyce
The paper discusses the changes in consumer behavior on the market with vegetables in the Czech Republic in 1992-2003. It focuses on development of consumption and changes in consumption patterns, motivation and attitudes. Presented data are base on statistics provided by Czech Statistical Office and own consumer research conducted in 2004.
Název v anglickém jazyce
Quantitative analysis of consumer behavior on the market with vegetables in the Czech Republic in 1992-2003
Popis výsledku anglicky
The paper discusses the changes in consumer behavior on the market with vegetables in the Czech Republic in 1992-2003. It focuses on development of consumption and changes in consumption patterns, motivation and attitudes. Presented data are base on statistics provided by Czech Statistical Office and own consumer research conducted in 2004.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
IMEA 2005. Conference Proceedings. The 5th Annual of International Conference.
ISBN
80-7083-929-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
46-46
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—