Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

AUDIOVISUAL STUDY SUPPORTS IN TERTIARY EDUCATION

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F16%3A%230000056" target="_blank" >RIV/02819180:_____/16:#0000056 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    AUDIOVISUAL STUDY SUPPORTS IN TERTIARY EDUCATION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the recent 20 years, the information and communication technologies (ICT) have seen a significant progress and they have become an integral part of everyday life. ICTs also influence the education which is trying to comply with the needs of current times and to differentiate itself from the standards of the last decades. Many of these changes lead to questions concerning the concepts and foundations of the educational process and its further heading. Modern technologies – in combination with the changes in socio-economic sphere of the potential students – are opening space for implementation of new or innovated forms of education. Distant studies, which emerged as reaction to the needs of the students and in connection with the requirements of today's society, is coming to the fore. Distant studies is a very effective and variable model where it is possible to apply both traditional and interactive or electronic sources of information, generally known as e-learning.

  • Název v anglickém jazyce

    AUDIOVISUAL STUDY SUPPORTS IN TERTIARY EDUCATION

  • Popis výsledku anglicky

    In the recent 20 years, the information and communication technologies (ICT) have seen a significant progress and they have become an integral part of everyday life. ICTs also influence the education which is trying to comply with the needs of current times and to differentiate itself from the standards of the last decades. Many of these changes lead to questions concerning the concepts and foundations of the educational process and its further heading. Modern technologies – in combination with the changes in socio-economic sphere of the potential students – are opening space for implementation of new or innovated forms of education. Distant studies, which emerged as reaction to the needs of the students and in connection with the requirements of today's society, is coming to the fore. Distant studies is a very effective and variable model where it is possible to apply both traditional and interactive or electronic sources of information, generally known as e-learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICERI2016 Proceedings: 9th International Conference of Education, Research and Innovation

  • ISBN

    9788461758951

  • ISSN

    2340-1095

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    3879-3886

  • Název nakladatele

    IATED

  • Místo vydání

    Sevilla, Spain

  • Místo konání akce

    Sevilla, Spain

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku