Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

M-Learning ve vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61858307%3A_____%2F11%3A%230000082" target="_blank" >RIV/61858307:_____/11:#0000082 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    M-Learning ve vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Informační technologie zaznamenaly v posledních letech velký růst. Studenti mají neomezený přístup k ICT a využívají je v každodenním životě. Tyto trendy pronikají i do vzdělávání, které je nuceno reagovat na rychlý vývoj a proměny společnosti. Jednou zmožností jak využít potenciál ICT a přiblížit vzdělávání současné generaci je m-learning. Důležitá není jen samotná technologie, ale také postoj pedagogů, jejich schopnosti a snaha něco změnit.

  • Název v anglickém jazyce

    M-Learning in education

  • Popis výsledku anglicky

    Information technology growth strongly in recent 20 years. Students have unlimited access to ICT and use them in everyday life. These trends are penetrating into education, which is forced to respond the rapid development and transformation of society. m-Learning is one of the ways where should be used the potential of ICT and which should bring closer the education to current generation. More important than technology is the attitude of teachers, their ability and effort to change something.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata - ideje - realizace. Sborník z 18. výroční konference ČPdS (Praha, 16. - 17. 2. 2011)

  • ISBN

    9788026300465

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    104

  • Strana od-do

    89

  • Název nakladatele

    Tribun EU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku