Analýza současného čínského prostředí e-komerce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F19%3A%230000135" target="_blank" >RIV/02819180:_____/19:#0000135 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza současného čínského prostředí e-komerce
Popis výsledku v původním jazyce
Zpráva je rozdělena do tří základních částí a doplněna úvodem a závěrem. 1. Analýza současného čínského prostředí e-komerce v globálním kontextu; 2. Představení největších subjektů na čínském trhu e-komerce; 3. Doporučení pro vstup na čínský trh e-komerce z pohledu českého subjektu.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Current Chinese C-commerce Environment
Popis výsledku anglicky
Analysis of current Chinese e-commerce segment divided into three basic parts.1. Analysis of the current Chinese environment of e-commerce in a global context; 2. Introduction of the largest players in the Chinese e-commerce market; 3. Recommendations for entering the Chinese e-commerce market from the perspective of a Czech entity.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
13
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
Euroasian Education & Consulting
Verze
—