Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

LANGUAGE STRATEGIES IN BRANDING OF LUXURY CARS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F24%3A%230000152" target="_blank" >RIV/02819180:_____/24:#0000152 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://lartis.sk/issue-2-2024/" target="_blank" >https://lartis.sk/issue-2-2024/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.34135/lartis.24.9.2.03" target="_blank" >10.34135/lartis.24.9.2.03</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    LANGUAGE STRATEGIES IN BRANDING OF LUXURY CARS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this paper is to identify the basic elements of language strategies used in digital marketing communication of luxury car brands. While sonic branding is an issue that has received adequate attention in the current academic literature, language strategies are not sufficiently elaborated in the context of the current state of knowledge. Methodologically, the paper is developed in the form of a case study in the field of car brands. Based on the methods used, the authors identify the key elements of language strategies applicable in the practice of luxury brands.

  • Název v anglickém jazyce

    LANGUAGE STRATEGIES IN BRANDING OF LUXURY CARS

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to identify the basic elements of language strategies used in digital marketing communication of luxury car brands. While sonic branding is an issue that has received adequate attention in the current academic literature, language strategies are not sufficiently elaborated in the context of the current state of knowledge. Methodologically, the paper is developed in the form of a case study in the field of car brands. Based on the methods used, the authors identify the key elements of language strategies applicable in the practice of luxury brands.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    LEGE ARTIS-LANGUAGE YESTERDAY TODAY TOMORROW

  • ISSN

    2453-8035

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    37-56

  • Kód UT WoS článku

    001373063400003

  • EID výsledku v databázi Scopus