Neuromarketing Approach to Efficient Food Styling
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F17%3A%230000247" target="_blank" >RIV/04274644:_____/17:#0000247 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.magnanimitas.cz/07-01" target="_blank" >http://www.magnanimitas.cz/07-01</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Neuromarketing Approach to Efficient Food Styling
Popis výsledku v původním jazyce
This study explores the use of neuromarketing eye-tracking methods in verifying the efficiency of food styling, which focuses on creating food photographs to appeal to consumers and to use them for marketing purposes. The aim of this study is to verify the effect of styling on the respondent using the Eye Tracking method.
Název v anglickém jazyce
Neuromarketing Approach to Efficient Food Styling
Popis výsledku anglicky
This study explores the use of neuromarketing eye-tracking methods in verifying the efficiency of food styling, which focuses on creating food photographs to appeal to consumers and to use them for marketing purposes. The aim of this study is to verify the effect of styling on the respondent using the Eye Tracking method.
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
50100 - Psychology and cognitive sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research
ISSN
1804-7890
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
191
Strana od-do
180-183
Kód UT WoS článku
000408861000032
EID výsledku v databázi Scopus
—