Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Determinants of the Purchase Behavior of Generation Y

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F17%3A%230000420" target="_blank" >RIV/04274644:_____/17:#0000420 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Determinants of the Purchase Behavior of Generation Y

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Generation Y (1980-1995 births) represents a generation of questions and questioning. It has some common features such as sharing life values, listening to the same music, having the same cultural programs and works, and speaking a similar language, even though their representatives were born on other continents and in countries with different traditional cultures. For marketing communication, this generation is an important challenge and a target group. Its purchasing decisions are unreadable and its determinants need to be explored. The paper therefore deals with the formulation and identification of influences that substantial effect on purchasing decisions Generation Y in order to check the communication environment in which communication is successfully applied.

  • Název v anglickém jazyce

    Determinants of the Purchase Behavior of Generation Y

  • Popis výsledku anglicky

    Generation Y (1980-1995 births) represents a generation of questions and questioning. It has some common features such as sharing life values, listening to the same music, having the same cultural programs and works, and speaking a similar language, even though their representatives were born on other continents and in countries with different traditional cultures. For marketing communication, this generation is an important challenge and a target group. Its purchasing decisions are unreadable and its determinants need to be explored. The paper therefore deals with the formulation and identification of influences that substantial effect on purchasing decisions Generation Y in order to check the communication environment in which communication is successfully applied.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50901 - Other social sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Conference Proceedings from International Scientiic Conference “Marketing Identity 2017: Online rules – part II.”,

  • ISBN

    9788081059186

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    92-100

  • Název nakladatele

    University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Faculty of Mass Media Communication

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    7. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku