Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DETERMINANTS OF THE BUYING BEHAVIOR OF GENERATION Y

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F17%3A%230000434" target="_blank" >RIV/04274644:_____/17:#0000434 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fmk.sk/marketing-identity/mi2017" target="_blank" >http://fmk.sk/marketing-identity/mi2017</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    DETERMINANTS OF THE BUYING BEHAVIOR OF GENERATION Y

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Generation Y (born between 1980-1995) represents a generation of questions and questioning. It has some common features such as sharing life values, listening to the same music, being familiar with the same cultural programs and sharing a common language – despite of being born in different continents and countries with different traditional cultures. From the point of view of marketing communication, this generation represent both the target group and an important challenge. Buying behavior and decision making is not transparent and buying behavior determinants have to be explored. The paper therefore deals with the formulation and identiication of factors that inluence substantially the buying behavior od Generation Y with the aim to identify the effective and eficient method of marketing communication.

  • Název v anglickém jazyce

    DETERMINANTS OF THE BUYING BEHAVIOR OF GENERATION Y

  • Popis výsledku anglicky

    Generation Y (born between 1980-1995) represents a generation of questions and questioning. It has some common features such as sharing life values, listening to the same music, being familiar with the same cultural programs and sharing a common language – despite of being born in different continents and countries with different traditional cultures. From the point of view of marketing communication, this generation represent both the target group and an important challenge. Buying behavior and decision making is not transparent and buying behavior determinants have to be explored. The paper therefore deals with the formulation and identiication of factors that inluence substantially the buying behavior od Generation Y with the aim to identify the effective and eficient method of marketing communication.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50803 - Information science (social aspects)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MARKETING IDENTITY: Online rules – part II. Conference Proceedings from International Scientific onference “Marketing Identity 2017: onlinerules”, 7th – 8th of November 2017, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic

  • ISBN

    9788081059186

  • ISSN

    1339-5726

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    92-100

  • Název nakladatele

    University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    7. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000461539700008