Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Productive consumption and economic communication

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F20%3A%230000613" target="_blank" >RIV/04274644:_____/20:#0000613 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.pp-mag.ru/jour/article/view/1411/1407" target="_blank" >https://www.pp-mag.ru/jour/article/view/1411/1407</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.24182/2073-9885-2020-13-1-118-129" target="_blank" >10.24182/2073-9885-2020-13-1-118-129</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Produktivnoye potrebleniye i ekonomicheskiye kommunikatsii

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sovremennaya ekonomicheskaya teoriya ne mozhet preodolet' neoklassicheskuyu dikhotomiyu «proizvoditel'-potrebitel'», kotoraya protivorechit printsipu metodologicheskogo atomizma i poetomu yavlyayetsya metodologicheskoy problemoy. Avtory obnaruzhili, chto dikhotomiya «proizvoditel'-potrebitel'» chastichno reshayetsya s pomoshch'yu teoreticheskikh instrumentov, takikh kak ravnovesnyy podkhod i balansovyy metod, no eto ne yavlyayetsya metodologicheskim resheniyem. Avtory dokazali, chto resheniyem dikhotomii «proizvoditel'-potrebitel'» mozhet byt' sintez teorii proizvoditel'nogo potrebleniya i teorii ekonomicheskikh kommunikatsiy.

  • Název v anglickém jazyce

    Productive consumption and economic communication

  • Popis výsledku anglicky

    Modern economic theory cannot overcome the neoclassical dichotomy «producer - consumer», which contradicts the principle of methodological atomism and therefore is a methodological problem. The authors found that the producer-consumer dichotomy is partially solved with the help of theoretical tools such as the equilibrium approach and the balance method, but this is not a methodological solution. The authors proved that the solution to the producer-consumer dichotomy can be a synthesis of the theory of productive consumption and the theory of economic communications.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50200 - Economics and Business

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Putevoditel' predprinimatelya

  • ISSN

    2073-9885

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    RU - Ruská federace

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    118-129

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus