Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

FE-Modelling Methodology of Riveted Joints

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F16361733%3A_____%2F10%3A%230000010" target="_blank" >RIV/16361733:_____/10:#0000010 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.czaerospace.eu/en/2010-02-35.html" target="_blank" >http://www.czaerospace.eu/en/2010-02-35.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    FE-Modelling Methodology of Riveted Joints

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Riveting is the most common way of connecting parts together in the aircraft industry. This document deals with finite element (FE) simulations of riveted joints of various complexity. The riveted structures are modelled realistically including first thephase of forming a riveted joint and then also the shearing of the joint. Some parameters influencing behaviour of such joints are evaluated in further FE-analyses. Properly tuned detailed solid FE-models were then used for a definition of their suitable replacement by simpler modelling structures. The replacement allows engineering application of rivets to more complex loads of aircraft structures while keeping the computation time acceptably short.

  • Název v anglickém jazyce

    FE-Modelling Methodology of Riveted Joints

  • Popis výsledku anglicky

    Riveting is the most common way of connecting parts together in the aircraft industry. This document deals with finite element (FE) simulations of riveted joints of various complexity. The riveted structures are modelled realistically including first thephase of forming a riveted joint and then also the shearing of the joint. Some parameters influencing behaviour of such joints are evaluated in further FE-analyses. Properly tuned detailed solid FE-models were then used for a definition of their suitable replacement by simpler modelling structures. The replacement allows engineering application of rivets to more complex loads of aircraft structures while keeping the computation time acceptably short.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/OE08006" target="_blank" >OE08006: Zlepšování únavových vlastností nýtových spojů konstrukce letounů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Czech Aerospace Proceedings

  • ISSN

    1211-877X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    12-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus