Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Engine and Aftertreatment Optimization System

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F18627757%3A_____%2F17%3AN0000003" target="_blank" >RIV/18627757:_____/17:N0000003 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://patents.google.com/patent/US9650934B2/en?oq=US+9%2c650%2c934+B2" target="_blank" >https://patents.google.com/patent/US9650934B2/en?oq=US+9%2c650%2c934+B2</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Engine and Aftertreatment Optimization System

  • Popis výsledku v původním jazyce

    An approach and system for engine and aftertreatment system optimization. Emissions of an engine may be reduced by an aftertreatment mechanism. Control of the engine and the aftertreatment mechanism may be coordinated for the best overall efficiency relative to both fuel consumption and the emissions reduction. Engine and after treatment control may also be optimized in terms of cost function minimization. Individual efficiencies of the engine and aftertreatment mechanism are not necessarily significant by themselves. Therefore, the engine and aftertreatment mechanism should be controlled in a manner to achieve the optimality of the engine and the aftertreatment mechanism together as one entity.

  • Název v anglickém jazyce

    Engine and Aftertreatment Optimization System

  • Popis výsledku anglicky

    An approach and system for engine and aftertreatment system optimization. Emissions of an engine may be reduced by an aftertreatment mechanism. Control of the engine and the aftertreatment mechanism may be coordinated for the best overall efficiency relative to both fuel consumption and the emissions reduction. Engine and after treatment control may also be optimized in terms of cost function minimization. Individual efficiencies of the engine and aftertreatment mechanism are not necessarily significant by themselves. Therefore, the engine and aftertreatment mechanism should be controlled in a manner to achieve the optimality of the engine and the aftertreatment mechanism together as one entity.

Klasifikace

  • Druh

    P - Patent

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20204 - Robotics and automatic control

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01030170" target="_blank" >TA01030170: Systematický návrh řídicích systémů pro optimalizace emisí spalovacích motorů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Číslo patentu nebo vzoru

    US9650934B2

  • Vydavatel

    US001 -

  • Název vydavatele

    United States Patent and Trademark Office (USPTO)

  • Místo vydání

    Alexandria

  • Stát vydání

    US - Spojené státy americké

  • Datum přijetí

    16. 5. 2017

  • Název vlastníka

    Honeywell spol. s r.o.

  • Způsob využití

    A - Výsledek využívá pouze poskytovatel

  • Druh možnosti využití

    V - Výsledek je využíván vlastníkem