Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Povědomí o fair trade

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F12%3A02001303" target="_blank" >RIV/24759384:_____/12:02001303 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/24759384:_____/16:N0000018

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/files/web_2_percepce.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/web_2_percepce.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Povědomí o fair trade

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem ?Přístup obyvatel ČR k fair trade?. Prezentované výsledky se týkají zejména spontánního povědomí veřejnosti o fairtradovýchvýrobcích a o principech fair trade. Kromě spontánního povědomí o základních charakteristikách fairtradových výrobků, tento leták identifikuje podpořenou znalost vybraných charakteristik a vlastností těchto výrobků a informuje o reflexi spotřebitelů týkající se jednotlivých způsobů identifikace faitradových výrobků. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrá

  • Název v anglickém jazyce

    Awareness of fair trade

  • Popis výsledku anglicky

    Leaflet illustrates the main findings from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2011.221.001, entitled ?Perception of Czech inhabitants to fair trade?. Presented results provide information on spontaneous awareness of fairtrade products and on the perception of principles of fair trade among the general public. In addition, this leaflet identifies the recognition of selected characteristics and properties of these products and describes consumers´ reflection of the methods of fairtrade products identification. The main objective of this project is to evaluate the effect of selected social conditions for the development of fair trade in the Czech Republic in order to determine the main factors affecting public interest in fair trade products and to expand data on shopping behavior and shopping preferences regarding the fair trade products. Data published in this leaflet is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,188 face-to-face in

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů