Povědomí o fair trade
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F12%3A02001303" target="_blank" >RIV/24759384:_____/12:02001303 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/24759384:_____/16:N0000018
Výsledek na webu
<a href="http://www.inesan.eu/files/web_2_percepce.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/web_2_percepce.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Povědomí o fair trade
Popis výsledku v původním jazyce
Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem ?Přístup obyvatel ČR k fair trade?. Prezentované výsledky se týkají zejména spontánního povědomí veřejnosti o fairtradovýchvýrobcích a o principech fair trade. Kromě spontánního povědomí o základních charakteristikách fairtradových výrobků, tento leták identifikuje podpořenou znalost vybraných charakteristik a vlastností těchto výrobků a informuje o reflexi spotřebitelů týkající se jednotlivých způsobů identifikace faitradových výrobků. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrá
Název v anglickém jazyce
Awareness of fair trade
Popis výsledku anglicky
Leaflet illustrates the main findings from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2011.221.001, entitled ?Perception of Czech inhabitants to fair trade?. Presented results provide information on spontaneous awareness of fairtrade products and on the perception of principles of fair trade among the general public. In addition, this leaflet identifies the recognition of selected characteristics and properties of these products and describes consumers´ reflection of the methods of fairtrade products identification. The main objective of this project is to evaluate the effect of selected social conditions for the development of fair trade in the Czech Republic in order to determine the main factors affecting public interest in fair trade products and to expand data on shopping behavior and shopping preferences regarding the fair trade products. Data published in this leaflet is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,188 face-to-face in
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů