Značka FAIRTRADE?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F12%3A02001306" target="_blank" >RIV/24759384:_____/12:02001306 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.inesan.eu/files/web_5_symbol.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/web_5_symbol.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Značka FAIRTRADE?
Popis výsledku v původním jazyce
Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem „Přístup obyvatel ČR k fair trade”. Prezentované výsledky se týkají analýzy povědomí, znalosti a postojů respondentů spojených se značkou FAIRTRADE®. Prezentováno je také hodnocení dalších značek a symbolů, s nimiž se obyvatelé mohou při nákupu setkávat. Pozornost je v tomto ohledu věnována značkám EŠV, BIO a Oxfam. Pro všechny sledované značky jsou k dispozici údaje o deklarované znalosti, odhadu významu značky a specifikace hodnoty, kterou daná značka reprezentuje. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview.
Název v anglickém jazyce
FAIRTRADE? Mark
Popis výsledku anglicky
Leaflet illustrates the main findings from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2011.221.001, entitled “Perception of Czech inhabitants to fair trade”. Research results present the analysis of awareness, knowledge and attitudes associated with the FAIRTRADE mark. Other symbols that consumers may encounter during a purchase are also evaluated and presented. In this regard, attention is focused on brands such as EŠV, BIO and Oxfam. Data on declared recognition, estimation of brand importance and value specification is available for all of these symbols. The main objective of this project is to evaluate the effect of selected social conditions for the development of fair trade in the Czech Republic in order to determine the main factors affecting public interest in fairtrade products and to expand data on shopping behavior and shopping preferences regarding fairtrade products. Data published in this leaflet is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,188 face-to-face interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50704 - Environmental sciences (social aspects)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů