Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Značka FAIRTRADE?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F12%3A02001306" target="_blank" >RIV/24759384:_____/12:02001306 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/files/web_5_symbol.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/web_5_symbol.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Značka FAIRTRADE?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem „Přístup obyvatel ČR k fair trade”. Prezentované výsledky se týkají analýzy povědomí, znalosti a postojů respondentů spojených se značkou FAIRTRADE®. Prezentováno je také hodnocení dalších značek a symbolů, s nimiž se obyvatelé mohou při nákupu setkávat. Pozornost je v tomto ohledu věnována značkám EŠV, BIO a Oxfam. Pro všechny sledované značky jsou k dispozici údaje o deklarované znalosti, odhadu významu značky a specifikace hodnoty, kterou daná značka reprezentuje. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    FAIRTRADE? Mark

  • Popis výsledku anglicky

    Leaflet illustrates the main findings from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2011.221.001, entitled “Perception of Czech inhabitants to fair trade”. Research results present the analysis of awareness, knowledge and attitudes associated with the FAIRTRADE mark. Other symbols that consumers may encounter during a purchase are also evaluated and presented. In this regard, attention is focused on brands such as EŠV, BIO and Oxfam. Data on declared recognition, estimation of brand importance and value specification is available for all of these symbols. The main objective of this project is to evaluate the effect of selected social conditions for the development of fair trade in the Czech Republic in order to determine the main factors affecting public interest in fairtrade products and to expand data on shopping behavior and shopping preferences regarding fairtrade products. Data published in this leaflet is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,188 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů