Vybrané determinanty nákupu fairtradových výrobků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F12%3A02001302" target="_blank" >RIV/24759384:_____/12:02001302 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.inesan.eu/files/web1_nakup.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/web1_nakup.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vybrané determinanty nákupu fairtradových výrobků
Popis výsledku v původním jazyce
Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem ?Přístup obyvatel ČR k fair trade?. Prezentované výsledky se týkají přístupu obyvatel ČR k nákupu fairtradových výrobků a základních parametrů nákupu faitradových výrobků jakými jsou mj. místo nákupu, typ nakupovaných produktů, frekvence nákupu a měsíční útrata za tyto produkty. Identifikovány jsou rovněž hlavní stimuly a bariéry nákupu fairtradových výrobků. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview.
Název v anglickém jazyce
Selected determinants of fairtrade products purchase
Popis výsledku anglicky
Leaflet illustrates the main findings from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2011.221.001, entitled ?Perception of Czech inhabitants to fair trade?. Research results present the typical approaches of the Czech population to fairtrade products purchase. It also provides data on the parameters of fairtrade products purchase (such as place of purchase, type of purchased products, purchase frequency and monthly spending for these products). Primary motivations and barriers of fairtrade products purchase are also identified. The main objective of this project is to evaluate the effect of selected social conditions for the development of fair trade in the Czech Republic in order to determine the main factors affecting public interest in fairtrade products and to expand data on shopping behavior and shopping preferences regarding fair trade products. Data published in this leaflet is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,188 face-to
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů