Preference a postoje obyvatel ČR k fair trade
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F12%3A02001305" target="_blank" >RIV/24759384:_____/12:02001305 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.inesan.eu/files/web_4_preference.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/web_4_preference.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Preference a postoje obyvatel ČR k fair trade
Popis výsledku v původním jazyce
Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem ?Přístup obyvatel ČR k fair trade?. Prezentované výsledky se týkají preferencí a postojů obyvatel ČR k fair trade. Pozornostje věnována konfrontaci fairtradových a běžných výrobků v rámci nákupního chování, jež je doplněna o konkrétní důvody zákazníků preferujících fairtradové výrobky. Výsledky výzkumu dále poukazují na postoje a vztahy respondentů k fair trade, o nichž vypovídá ochota realizovat konkrétní vybrané kroky. V neposlední řadě je identifikován postoj obyvatel k vybraným opatřením zaměřeným na podporu zájmu o fairtradové výrobky. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek narozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezen
Název v anglickém jazyce
Preferences and attitudes of the Czech inhabitants toward fair trade
Popis výsledku anglicky
Leaflet illustrates the main findings from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2011.221.001, entitled ?Perception of Czech inhabitants to fair trade?. Presented results are concerned with the preferences and attitudes of the Czech population to fair trade. Attention is paid to the confrontation of fairtrade and conventional products in purchasing behavior which is supplemented by specific reasons why customers prefer fairtrade products. Results also present the attitudes of respondents to fair trade. Finally, attitudes of the population on selected measures aimed at supporting the interests of fairtrade products are identified. The main objective of this project is to evaluate the effect of selected social conditions for the developmentof fair trade in the Czech Republic in order to determine the main factors affecting public interest in fairtrade products and to expand data on shopping behavior and shopping preferences regarding fairtrade products. Data published in t
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů