Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Povědomí o Fair trade v populaci ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F12%3AN0000001" target="_blank" >RIV/24759384:_____/12:N0000001 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Povědomí o Fair trade v populaci ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Datový soubor „Povědomí o Fair trade v populaci ČR“ jsou jedním z výsledků projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem „Přístup obyvatel ČR k fair trade“. Hlavním cílem projektu bylo hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Tento datový soubor byl upraven pro potřeby široké odborné veřejnosti. Data byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview. Sběr primárních dat byl proveden v České republice v průběhu prosince 2011 a ledna 2012.

  • Název v anglickém jazyce

    Fair trade awareness in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The data set „Fair trade awareness in the Czech Republic“ is one of the results from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2011.221.001, entitled “Perception of Czech inhabitants to fair trade”. The chief goal of the project was assessing the effect of selected social conditions on the development of Fair Trade in the Czech Republic, determining the principal factors affecting the general public’s interest in Fair Trade products and the distribution of the knowledge base about shopping behaviour and shopping preferences related to Fair Trade products. The data set was modified for the purposes of the broad expert community. Shopping motivation; shopping preferences. Dataset is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,188 face-to-face interviews were conducted. Primary data collection was conducted in the Czech Republic during December 2011 and January 2012.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů