Povědomí o Fair trade v populaci ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F12%3AN0000001" target="_blank" >RIV/24759384:_____/12:N0000001 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Povědomí o Fair trade v populaci ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Datový soubor „Povědomí o Fair trade v populaci ČR“ jsou jedním z výsledků projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem „Přístup obyvatel ČR k fair trade“. Hlavním cílem projektu bylo hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Tento datový soubor byl upraven pro potřeby široké odborné veřejnosti. Data byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview. Sběr primárních dat byl proveden v České republice v průběhu prosince 2011 a ledna 2012.
Název v anglickém jazyce
Fair trade awareness in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The data set „Fair trade awareness in the Czech Republic“ is one of the results from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2011.221.001, entitled “Perception of Czech inhabitants to fair trade”. The chief goal of the project was assessing the effect of selected social conditions on the development of Fair Trade in the Czech Republic, determining the principal factors affecting the general public’s interest in Fair Trade products and the distribution of the knowledge base about shopping behaviour and shopping preferences related to Fair Trade products. The data set was modified for the purposes of the broad expert community. Shopping motivation; shopping preferences. Dataset is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,188 face-to-face interviews were conducted. Primary data collection was conducted in the Czech Republic during December 2011 and January 2012.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů