Přístup obyvatel ČR k fair trade. Souhrnná výzkumná zpráva z projektu CZ.2.01.2011.221.001 za rok 2013
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F13%3A02001101" target="_blank" >RIV/24759384:_____/13:02001101 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístup obyvatel ČR k fair trade. Souhrnná výzkumná zpráva z projektu CZ.2.01.2011.221.001 za rok 2013
Popis výsledku v původním jazyce
Zpráva prezentuje výsledky dosažené v posledním roce řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem Přístup obyvatel ČR k fair trade. Výsledky provedené analýzy primárních dat jsou rozděleny a popsány dle zkoumaných oblastí: nákup fairtradových výrobků (motivační faktory, nakupované výrobky, formy nákupního chování a obecné postoje k nákupu fair trade) a preference a postoje v oblasti fair trade. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezentovaná v této zprávě byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview.
Název v anglickém jazyce
Attitudes of Czech inhabitants towards fair trade. 2013 summary research report of project CZ.2.01.2011.221.001
Popis výsledku anglicky
Report presents the final results during the last year of project no. CZ.2.01.2011.221.001, entitled Perception of Czech inhabitants toward fair trade. Results of primary research are arranged and described in accordance with research objectives: purchase of fair trade products (motivation factors, purchased products, shopping behavior and general attitudes towards fair trade product purchase) and the preferences and attitudes towards fair trade. The main objective of this project is to evaluate the effect of selected social conditions for the development of fair trade in the Czech Republic. The aim of the project is to determine the main factors affecting public interest in fair trade products and to expand data on shopping behavior and purchasing preferences regarding the fair trade products. Results published in this report are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,188 face-to-face interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50704 - Environmental sciences (social aspects)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
33
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—