Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podmínky pro uplatnění fair trade v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F12%3A02001304" target="_blank" >RIV/24759384:_____/12:02001304 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/files/web_3_podminky.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/web_3_podminky.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podmínky pro uplatnění fair trade v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem „Přístup obyvatel ČR k fair trade”. Prezentované výsledky identifikují a charakterizují postoje veřejnosti k hlavním specifickým rysům fairtradových výrobků; přehled těchto postojů slouží k odhadu dalšího rozvoje zájmu spotřebitelů o fairtradové výrobky v ČR. Předmětem prezentovaných výsledků je dále charakterizace vybraných důvodů pro nákup fairtradových výrobků. Samostatným tématem je ochota zaplatit vyšší cenu za fairtradové výrobky, která je dána certifikovaným způsobem výroby/produkce. Hlavním cílem celého projektu je hodnocení vlivu vybraných společenských podmínek na rozvoj fair trade v České republice, stanovení hlavních faktorů ovlivňujících zájem veřejnosti o fairtradové výrobky a rozšíření poznatkové báze o nákupním chování a nákupních preferencích týkajících se fairtradových výrobků. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Conditions for fair trade development in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Leaflet illustrates the main findings from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2011.221.001, entitled “Perception of Czech inhabitants to fair trade”. The results identify and characterize attitudes toward the distinct features of fair trade products; an overview of these attitudes is used for estimation of furthermore development of consumer interest in fair trade products in Czech Republic. Further, the presented results characterize the selected reasons for fair trade products purchase. Specific topic is the willingness to pay a higher price for fair trade products. The main objective of this project is to evaluate the effect of selected social conditions for the development of fair trade in the Czech Republic in order to determine the main factors affecting public interest in fair trade products and to expand data on shopping behavior and shopping preferences regarding fair trade products. Data published in this leaflet is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,188 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů