Poster: Výzkum o výzkumech veřejného mínění
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F13%3A01009710" target="_blank" >RIV/24759384:_____/13:01009710 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Poster: Výzkum o výzkumech veřejného mínění
Popis výsledku v původním jazyce
Poster informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci projektu č. CZ.1.02.2013.221.009 s názvem ?Postoje obyvatel ČR k výzkumům veřejného mínění?. Prezentované výsledky informují o postojích obyvatel ČR k výzkumům veřejného mínění a o míře zapojení veřejnosti v těchto výzkumech. Konkrétně byl prezentován zájem obyvatel ČR o účast ve výzkumech, zájem veřejnosti o výsledky výzkumů veřejného mínění, postoje obyvatel k využitelnosti výsledků výzkumů a v neposlední řadě také osobní zkušenost obyvatel ČR se zapojením ve výzkumu veřejného mínění. Hlavním cílem celého projektu je identifikace a charakteristika postojů a přístupů obyvatel ČR k výzkumům veřejného mínění. Data prezentovaná v tomto posteru byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.013 interview.
Název v anglickém jazyce
Poster: Research on public opinion polls
Popis výsledku anglicky
Poster illustrates the main findings of research conducted within the project no. CZ.1.02.2013.221.009, entitled ?Attitudes of Czech inhabitants towards public opinion polls?. This poster expresses the attitudes of the Czech population to public opinionpolls and the extent of participation in these surveys. The poster focuses on public interest in public opinion poll participation, on the level of interest in public opinion polls results, on attitudes towards results utilization and, finally, on the experience of the Czech population with participation in such polls. The main objective of this project is the identification and characterization of the attitudes and approaches of the Czech population to public opinion polls. Data published in this poster is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,013 face-to-face interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů