Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Faktory ovlivňující zapojení respondentů do výzkumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F14%3A01009304" target="_blank" >RIV/24759384:_____/14:01009304 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/files/web_7_faktory.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/web_7_faktory.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Faktory ovlivňující zapojení respondentů do výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.1.02.2013.221.009 s názvem ?Postoje obyvatel ČR k výzkumům veřejného mínění?. Prezentované výsledky pojednávají o vlivu vybraných faktorů na rozhodování o zapojení do výzkumu veřejného mínění, o důležitosti tazatelů při realizaci výzkumů a o informacích požadovaných respondenty před zahájením samotného sběru dat. Hlavním cílem celého projektu je identifikace a charakteristika postojů a přístupů obyvatel ČR k výzkumům veřejného mínění. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.013 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Factors affecting participation in public opinion polls

  • Popis výsledku anglicky

    Leaflet illustrates the main findings from the survey conducted as a part of project no. CZ.1.02.2013.221.009, entitled ?Attitudes of Czech inhabitants towards public opinion polls?. Results show the influence of selected factors on decision-making concerning the participation in public opinion polls, the importance of interviewers during field work and information required by respondents before the interview starts. The main objective of this project is the identification and characterization of the attitudes and approaches of the Czech population to public opinion polls. Data published in this leaflet is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,013 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů