Vybrané vlastnosti výzkumů veřejného mínění z pohledu veřejnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F14%3A01009305" target="_blank" >RIV/24759384:_____/14:01009305 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.inesan.eu/files/web_8_vlastnosti.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/web_8_vlastnosti.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vybrané vlastnosti výzkumů veřejného mínění z pohledu veřejnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.1.02.2013.221.009 s názvem ?Postoje obyvatel ČR k výzkumům veřejného mínění?. Prezentované výsledky poukazují na vybrané charakteristiky výzkumů veřejného mínění, které mohou ovlivňovat způsob a stupeň jejich využití. Identifikovány jsou postoje obyvatel týkající se důvěryhodnosti, užitku, složitosti a validity výsledků výzkumů veřejného mínění, a také obavy respondentů ze zneužití osobních údajů. Hlavním cílem celého projektu je identifikace a charakteristika postojů a přístupů obyvatel ČR k výzkumům veřejného mínění. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótníhovýběru; celkem bylo provedeno 1.013 interview.
Název v anglickém jazyce
Perception of selected characteristics of public opinion polls
Popis výsledku anglicky
Leaflet illustrates the main findings from the survey conducted as a part of project no. CZ.1.02.2013.221.009, entitled ?Attitudes of Czech inhabitants towards public opinion polls?. Results introduce selected features of public opinion polls which may affect the results utilization and the attitudes of the public to the research. This leaflet identifies attitudes regarding the credibility, utility, complexity and validity of public opinion polls results in addition to the concerns of personal data misuse. The main objective of this project is the identification and characterization of the attitudes and approaches of the Czech population to public opinion polls. Data published in this leaflet is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,013 face-to-face interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů