Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Způsoby využití výzkumů veřejného mínění z pohledu respondentů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F14%3A01009303" target="_blank" >RIV/24759384:_____/14:01009303 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/files/web_6_zpusoby.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/web_6_zpusoby.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Způsoby využití výzkumů veřejného mínění z pohledu respondentů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.1.02.2013.221.009 s názvem ?Postoje obyvatel ČR k výzkumům veřejného mínění?. Identifikovány jsou odhady obyvatel týkající se užitečnosti výsledků výzkumů veřejného mínění. Dále jsou analyzovány postoje obyvatel k účelnosti provádění výzkumů veřejného mínění; specifickým výstupem je segmentace obyvatel podle odhadovaného účelu využití výzkumů veřejného mínění ze strany úřadů. Hlavním cílem celého projektu je identifikace a charakteristika postojů a přístupů obyvatel ČR k výzkumům veřejného mínění. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.013 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Ways of utilizing public opinion polls from respondents´ perspective

  • Popis výsledku anglicky

    Leaflet illustrates the main findings from the survey conducted as a part of project no. CZ.1.02.2013.221.009, entitled ?Attitudes of Czech inhabitants towards public opinion polls?. This leaflet identifies the attitudes toward research findings utilization. Furthermore, appraisal of respondents´motivations for conducting opinion polls is presented together with the expectation of how research results will be used by public bodies. The main objective of this project is the identification and characterization of the attitudes and approaches of the Czech population to public opinion polls. Data published in this leaflet is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,013 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů