Způsoby využití výzkumů veřejného mínění z pohledu respondentů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F14%3A01009303" target="_blank" >RIV/24759384:_____/14:01009303 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.inesan.eu/files/web_6_zpusoby.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/web_6_zpusoby.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Způsoby využití výzkumů veřejného mínění z pohledu respondentů
Popis výsledku v původním jazyce
Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.1.02.2013.221.009 s názvem ?Postoje obyvatel ČR k výzkumům veřejného mínění?. Identifikovány jsou odhady obyvatel týkající se užitečnosti výsledků výzkumů veřejného mínění. Dále jsou analyzovány postoje obyvatel k účelnosti provádění výzkumů veřejného mínění; specifickým výstupem je segmentace obyvatel podle odhadovaného účelu využití výzkumů veřejného mínění ze strany úřadů. Hlavním cílem celého projektu je identifikace a charakteristika postojů a přístupů obyvatel ČR k výzkumům veřejného mínění. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.013 interview.
Název v anglickém jazyce
Ways of utilizing public opinion polls from respondents´ perspective
Popis výsledku anglicky
Leaflet illustrates the main findings from the survey conducted as a part of project no. CZ.1.02.2013.221.009, entitled ?Attitudes of Czech inhabitants towards public opinion polls?. This leaflet identifies the attitudes toward research findings utilization. Furthermore, appraisal of respondents´motivations for conducting opinion polls is presented together with the expectation of how research results will be used by public bodies. The main objective of this project is the identification and characterization of the attitudes and approaches of the Czech population to public opinion polls. Data published in this leaflet is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,013 face-to-face interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů