Zájem o výzkumy veřejného mínění mezi obyvateli ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F14%3A01009306" target="_blank" >RIV/24759384:_____/14:01009306 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.inesan.eu/files/web_9_zajem.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/web_9_zajem.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zájem o výzkumy veřejného mínění mezi obyvateli ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.1.02.2013.221.009 s názvem ?Postoje obyvatel ČR k výzkumům veřejného mínění?. Prezentované výsledky odrážejí zájem obyvatel ČR o výsledky výzkumů veřejného mínění. Identifikovány jsou rovněž preferované komunikační kanály, prostřednictvím kterých by obyvatelé ČR chtěli být seznamováni s výsledky výzkumů a typy informací popisujících metodiku provádění výzkumů, o které se obyvatelé zajímají. Hlavním cílem celého projektu je identifikace a charakteristika postojů a přístupů obyvatel ČR k výzkumům veřejného mínění. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.013 interview.
Název v anglickém jazyce
Interest in public opinion polls among Czech Republic inhabitants
Popis výsledku anglicky
Leaflet illustrates the main findings from the survey conducted as a part of project no. CZ.1.02.2013.221.009, entitled ?Attitudes of Czech inhabitants towards public opinion polls?. Results mirror the interests of the Czech population concerning the results of public opinion polls. This leaflet identifies the preferred communication channels for informing the Czech inhabitants about the research results, and information describing the methodology of conducted polls in which the general public is interested. The main objective of this project is the identification and characterization of the attitudes and approaches of the Czech population to public opinion polls. Data published in this leaflet is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,013 face-to-face interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů