Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zájem obyvatel České republiky o fairtradové výrobky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F14%3A02011203" target="_blank" >RIV/24759384:_____/14:02011203 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/z-nasich-projektu" target="_blank" >http://www.inesan.eu/z-nasich-projektu</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zájem obyvatel České republiky o fairtradové výrobky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Specializovaná mapa s odborným obsahem prezentuje regionální diference v povědomí o značce fairtrade. Kromě analýzy regionálních rozdílů v povědomí jsou dále uvedeny diference v nákupu výrobků označených touto značkou deklarované dotazovanými zástupci obecné dospělé populace ČR. Hlavní informace prezentovaná formou specializované mapy s odborným obsahem je doplněna o analýzu vztahu mezi povědomím a deklarovaným nákupem fairtradových výrobků v jednotlivých krajích ČR. Syntetizující závěr založený na výchozích údajích vypovídá o zájmu obyvatel ČR o výrobky označené touto značkou.

  • Název v anglickém jazyce

    Interest of Czech inhabitants in fairtrade products

  • Popis výsledku anglicky

    This specialized map presents regional differences in awareness of fairtrade mark. Besides the analysis of regional differences in awareness, the differences in reported purchase of products labeled by this mark are presented as well. Key information presented in the form of a specialized map is followed by an analysis that compares awareness and declared purchases of fairtrade products in particular regions of the Czech Republic. Conclusions based on the relevant data describe the interest of inhabitants in faitrade products.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>map</sub> - Specializovaná mapa s odborným obsahem

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    2.011.2.03

  • Číslo předpisu

  • Technické parametry

    Mapa analogová tištěná, formát A4, offsetový čtyřbarevný tisk, elektronická forma PDF, barva RGB. Kontakt: Fairtrade Česko a Slovensko, IČ: 71226672, datum uzavření smlouvy: 1. 12. 2014 Odpovědná osoba pro jednání: Hana Chorváthová, Vinohradská 1246/55,120 00 Praha 2, T: +420 734 336 592

  • Ekonomické parametry

    Výsledek bude využíván zejména jako podklad pro stanovení strategie komunikace značky Fairtrade či plánování konkrétních komunikačních aktivit v jednotlivých krajích; výsledek nebude mít komerční využití. Výsledek má charakter pomůcky připravené pro Fairtrade Česko a Slovensko s cílem posilovat jeho kompetenci a schopnost nezávislého působení, a tak nelze dopad mapy jednoduše vyčíslit.

  • Označení certifikačního orgánu

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů