Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vnímaná hustota prodejní sítě fairtradových výrobků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F13%3A02001207" target="_blank" >RIV/24759384:_____/13:02001207 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/z-nasich-projektu" target="_blank" >http://www.inesan.eu/z-nasich-projektu</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vnímaná hustota prodejní sítě fairtradových výrobků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Specializovaná mapa s odborným obsahem přináší souhrnnou grafickou informaci o regionální diferenciaci hustoty prodejních míst fairtradových výrobků a zájmu o nákup těchto výrobků. Na základě těchto a dalších dostupných údajů je provedena segmentace krajů poukazující na možnosti dalšího rozvoje prodejní sítě fairtradových výrobků.

  • Název v anglickém jazyce

    Perceived density of outlets selling the fairtrade products

  • Popis výsledku anglicky

    This specialized map presents comprehensive graphic information about regional differences in the density of fairtrade product outlets and in purchasing interest expressed by the customers in all regions of the Czech Republic. Regional segmentation is based on a set of available data suggesting the potential for further development of the network of places of fairtrade products purchase.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>map</sub> - Specializovaná mapa s odborným obsahem

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    2.001.2.07

  • Číslo předpisu

  • Technické parametry

    Mapa analogová tištěná, formát A4, offsetový čtyřbarevný tisk, elektronická forma PDF, barva RGB. Kontakt: Fairtrade Česká republika, IČ: 71226672, datum uzavření smlouvy: 29. března. 2013 Odpovědná osoba pro jednání: Hana Chorváthová, Vinohradská 1246/55, 120 00 Praha 2, T: +420 734 336 592

  • Ekonomické parametry

    Výsledek bude využíván zejména jako podklad pro stanovení strategie komunikace značky Fair trade či plánování konkrétních komunikačních aktivit v jednotlivých krajích; výsledek nebude mít komerční využití. Výsledek má charakter pomůcky připravené pro Fairtrade Česká republika s cílem posilovat jeho kompetenci a schopnost nezávislého působení, a tak nelze dopad mapy jednoduše vyčíslit.

  • Označení certifikačního orgánu

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů