ZÁJEM OBYVATEL ČR O FAIRTRADOVÉ VÝROBKY
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F17%3AN0000037" target="_blank" >RIV/24759384:_____/17:N0000037 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.researchgate.net/publication/322896905_ZAJEM_OBYVATEL_CR_O_FAIRTRADOVE_VYROBKY" target="_blank" >https://www.researchgate.net/publication/322896905_ZAJEM_OBYVATEL_CR_O_FAIRTRADOVE_VYROBKY</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ZÁJEM OBYVATEL ČR O FAIRTRADOVÉ VÝROBKY
Popis výsledku v původním jazyce
Prezentace přináší hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem Nákupní preference českých zákazníků a fair trade. Prezentace se zaměřuje zejména na deklarované povědomí obyvatel ČR o známce Fairtrade a na využití nákupního potenciálu výrobků označených známkou Fairtrade. Prezentovaná data byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1 258 interview.
Název v anglickém jazyce
Interest of the Czech population in faitrade products.
Popis výsledku anglicky
Pesentation shows the main results of the project reg. no. CZ.2.01.2017.221.030 entitled Purchase preferences of Czech customers and Fair Trade. Main aim of the project was to analyze regional differences in the awareness of fairtrade products and their purchase.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50704 - Environmental sciences (social aspects)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů