Zájem obyvatel České republiky o výrobky se značkou KLASA
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F14%3A02011204" target="_blank" >RIV/24759384:_____/14:02011204 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.inesan.eu/z-nasich-projektu" target="_blank" >http://www.inesan.eu/z-nasich-projektu</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zájem obyvatel České republiky o výrobky se značkou KLASA
Popis výsledku v původním jazyce
Specializovaná mapa s odborným obsahem prezentuje regionální diference v povědomí o značce KLASA. Kromě analýzy regionálních rozdílů v povědomí jsou dále uvedeny diference v nákupu výrobků označených touto značkou deklarované dotazovanými zástupci obecnédospělé populace ČR. Hlavní informace prezentovaná formou specializované mapy s odborným obsahem je doplněna o analýzu vztahu mezi povědomím a deklarovaným nákupem výrobků se značkou KLASA v jednotlivých krajích ČR. Syntetizující závěr založený na výchozích údajích vypovídá o zájmu obyvatel ČR o výrobky označené touto značkou.
Název v anglickém jazyce
Interest of Czech inhabitants in products with KLASA label
Popis výsledku anglicky
This specialized map presents regional differences in awareness of ?KLASA? brand. Besides the analysis of regional differences in awareness, differences in the purchase of labeled products are presented as well. Key information presented in the form of aspecialized map is followed by an analysis that compares awareness and declared purchases of products with the KLASA label in particular regions of the Czech Republic. Conclusions based on the relevant data describe the interest of inhabitants in KLASAbranded products.
Klasifikace
Druh
N<sub>map</sub> - Specializovaná mapa s odborným obsahem
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
2.011.2.04
Číslo předpisu
—
Technické parametry
Mapa analogová tištěná, formát A4, offsetový čtyřbarevný tisk, elektronická forma PDF, barva RGB. Státní zemědělský intervenční fond, IČ: 48133981, datum uzavření smlouvy: 23. 2. 2015 Odpovědná osoba pro jednání: Ing. Eva Novotná, Oddělení podpory značekKLASA a Regionální potravina, Ve Smečkách 33, 110 00 Praha 1, T: +420 222 871 635
Ekonomické parametry
Výsledek bude využíván zejména jako podklad pro stanovení strategie komunikace značky KLASA či plánování konkrétních komunikačních aktivit v jednotlivých krajích; výsledek v zásadě nebude mít komerční využití. Výsledek má charakter pomůcky připravené proSZIF s cílem posilovat jejich kompetenci a schopnost nezávislého působení, a tak nelze dopad mapy jednoduše vyčíslit.
Označení certifikačního orgánu
—
Datum certifikace
—
Způsoby využití výsledku
B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy