Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zájem obyvatel České republiky o výrobky se značkou KLASA

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F14%3A02011204" target="_blank" >RIV/24759384:_____/14:02011204 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/z-nasich-projektu" target="_blank" >http://www.inesan.eu/z-nasich-projektu</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zájem obyvatel České republiky o výrobky se značkou KLASA

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Specializovaná mapa s odborným obsahem prezentuje regionální diference v povědomí o značce KLASA. Kromě analýzy regionálních rozdílů v povědomí jsou dále uvedeny diference v nákupu výrobků označených touto značkou deklarované dotazovanými zástupci obecnédospělé populace ČR. Hlavní informace prezentovaná formou specializované mapy s odborným obsahem je doplněna o analýzu vztahu mezi povědomím a deklarovaným nákupem výrobků se značkou KLASA v jednotlivých krajích ČR. Syntetizující závěr založený na výchozích údajích vypovídá o zájmu obyvatel ČR o výrobky označené touto značkou.

  • Název v anglickém jazyce

    Interest of Czech inhabitants in products with KLASA label

  • Popis výsledku anglicky

    This specialized map presents regional differences in awareness of ?KLASA? brand. Besides the analysis of regional differences in awareness, differences in the purchase of labeled products are presented as well. Key information presented in the form of aspecialized map is followed by an analysis that compares awareness and declared purchases of products with the KLASA label in particular regions of the Czech Republic. Conclusions based on the relevant data describe the interest of inhabitants in KLASAbranded products.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>map</sub> - Specializovaná mapa s odborným obsahem

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    2.011.2.04

  • Číslo předpisu

  • Technické parametry

    Mapa analogová tištěná, formát A4, offsetový čtyřbarevný tisk, elektronická forma PDF, barva RGB. Státní zemědělský intervenční fond, IČ: 48133981, datum uzavření smlouvy: 23. 2. 2015 Odpovědná osoba pro jednání: Ing. Eva Novotná, Oddělení podpory značekKLASA a Regionální potravina, Ve Smečkách 33, 110 00 Praha 1, T: +420 222 871 635

  • Ekonomické parametry

    Výsledek bude využíván zejména jako podklad pro stanovení strategie komunikace značky KLASA či plánování konkrétních komunikačních aktivit v jednotlivých krajích; výsledek v zásadě nebude mít komerční využití. Výsledek má charakter pomůcky připravené proSZIF s cílem posilovat jejich kompetenci a schopnost nezávislého působení, a tak nelze dopad mapy jednoduše vyčíslit.

  • Označení certifikačního orgánu

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy