Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Národní značka KLASA - faktor konkurenceschopnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00106354" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00106354 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Národní značka KLASA - faktor konkurenceschopnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou udělování národní značky kvality KLASA. Popisuje požadavky kladené na žadatele, zdůrazňuje význam zavedení systému HACCP. Příspěvek také popisuje průzkum mezi držiteli značky o výhodnosti používání značky KLASA. Okolo 17% dotazovaných respondentů vidí přímou souvislost mezi růstem prodeje a používáním značky KLASA. Značka KLASA je pro výrobce výrazem prestiže a ocenění kvality jejich výrobků.

  • Název v anglickém jazyce

    KLASA NATIONAL GRADE LABEL - COMPETITIVE ADVANTAGE FACTOR

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is engaged in question of KLASA national grade label administration. It describes applicant requirements and put emphasis on importance of HACCP system implementation. The paper also describes research on KLASA advantage among KLASA's owners. About 17 % of respondents think there is a connection between rise in sales and use of KLASA label. KLASA is a mark of prestige for producers and a quality evaluation for their products as well.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2007. Sekce 3: Management v novém prostředí

  • ISBN

    978-80-86633-85-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    31-34

  • Název nakladatele

    MSD, spol. s r. o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    8. 3. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku