Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Opatření podporující zájem obyvatel ČR o fairtradové výrobky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F15%3A%230000092" target="_blank" >RIV/24759384:_____/15:#0000092 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/cz/novinky/opatreni-ft" target="_blank" >http://www.inesan.eu/cz/novinky/opatreni-ft</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Opatření podporující zájem obyvatel ČR o fairtradové výrobky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2014.221.011 s názvem ?Podmínky pro rozvoj fair trade v České republice?. V tomto článku jsou prezentována opatření, která podle obyvatel České republiky mohou podpořit vyšší zájem o fairtradové výrobky. V rámci analýzy dat bylo identifikováno několik opatření, která lze např. využít při plánování strategií dalšího rozvoje konceptu fair trade. Data prezentovaná v tomto článku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.327 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Measures encouraging Czech citizens´ interest in Fair Trade products

  • Popis výsledku anglicky

    Article presents the final results during the second year of the project no. CZ.2.01.2014.221.011, entitled ?Conditions for fair trade development in the Czech Republic?. This article presents the measures that, in Czech citizens? opinion, may encourageinterest in Fair Trade products. The data analysis has identified several measures usable e.g. in the planning of the further development of the Fair Trade concept. Data presented in this article are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,327 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů