Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Charakter fairtradových výrobků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F15%3A%230000091" target="_blank" >RIV/24759384:_____/15:#0000091 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/cz/novinky/charakter-fairtradovych-vyrobku" target="_blank" >http://www.inesan.eu/cz/novinky/charakter-fairtradovych-vyrobku</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Charakter fairtradových výrobků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2014.221.011 s názvem Podmínky pro rozvoj fair trade v České republice. Článek informuje o vybraných charakteristikách, které obyvatelé České republiky spontánně přisuzují fairtradovým výrobkům. V rámci analýzy dat byly identifikovány tři skupiny charakteristik, jež jsou obyvateli ČR nejvíce reflektovány (způsob obchodu, původ výrobků a výroba produktů). Data prezentovaná v tomto článku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.327 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Characteristics of Fair Trade products

  • Popis výsledku anglicky

    Article presents the final results during the second year of the project no. CZ.2.01.2014.221.011, entitled Conditions for fair trade development in the Czech Republic. The article informs about the selected characteristics that Czech citizens spontaneously attribute to Fair Trade products. The data analysis identifies three groups of characteristics that Czech citizens reflect on most frequently (the way the products are traded, their origin and their production). Data presented in this article are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,327 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů