Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Znalost certifikační známky FAIRTRADE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F15%3A%230000159" target="_blank" >RIV/24759384:_____/15:#0000159 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/cz/novinky/znalost-znamky-ft" target="_blank" >http://www.inesan.eu/cz/novinky/znalost-znamky-ft</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Znalost certifikační známky FAIRTRADE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem ?Přístup obyvatel ČR k fair trade?. Hlavním tématem tohoto článku je znalost certifikační známky FAIRTRADE obyvateli ČR stanovená na základě znalosti symbolu, který je součástí certifikační známky FAIRTRADE. Rovněž byly brány v potaz spontánně uvedené vlastnosti, které respondenti přisuzují výrobkům označeným touto známkou. Data prezentovaná v tomto článku byla získávána metodouface-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Knowledge of the FAIRTRADE certification mark

  • Popis výsledku anglicky

    Article presents the main findings from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2011.221.001, entitled ?Perception of Czech inhabitants to fair trade?. The main topic of the article is the knowledge of the FAIR TRADE certification mark amongCzech citizens determined based on the familiarity with the symbol included in the FAIR TRADE mark. Top-of-mind properties that respondents attribute to products labelled with the mark were also considered. Data published in this article is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,188 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů