Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zájem obyvatel ČR o původ nakupovaného zboží

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F15%3A%230000158" target="_blank" >RIV/24759384:_____/15:#0000158 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/cz/novinky/zajem-obyvatel-o-ft-puvod" target="_blank" >http://www.inesan.eu/cz/novinky/zajem-obyvatel-o-ft-puvod</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zájem obyvatel ČR o původ nakupovaného zboží

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem ?Přístup obyvatel ČR k fair trade?. Hlavním tématem článku je míra zájmu spotřebitelů o původ nakupovaného zboží, který představuje jednu z charakteristik fairtradových výrobků. V rámci provedené analýzy bylo identifikováno několik skupin respondentů podle intenzity jejich zájmu o původem nakupovaných fairtradových výrobků. Data prezentovaná v tomto článku byla získávána metodouface-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.188 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech citizens´ interest in the origins of the goods purchased

  • Popis výsledku anglicky

    Article presents the main findings from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2011.221.001, entitled ?Perception of Czech inhabitants to fair trade?. The main topic of the article is the extent to which consumers are interested in the origins of the goods they purchase, which constitute one of the characteristics of Fair Trade products. The analysis identifies several respondent groups differing by the intensity of their interest in the origins of the Fair Trade products they purchase. Data published in this article is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,188 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů