Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozdílné motivace spotřebitelů při nákupu fairtradových výrobků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F15%3A%230000157" target="_blank" >RIV/24759384:_____/15:#0000157 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/cz/novinky/rozdilne-motivace-ft" target="_blank" >http://www.inesan.eu/cz/novinky/rozdilne-motivace-ft</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozdílné motivace spotřebitelů při nákupu fairtradových výrobků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2011.221.001 s názvem ?Přístup obyvatel ČR k fair trade?. Článek popisuje postoje spotřebitelů k nákupu fairtradových výrobků. U skupiny spotřebitelů,kteří mají o nákup těchto výrobků zájem, pak popisuje různé motivace, které k tomuto zájmu vedou. Data prezentovaná v tomto článku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno1.188 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Different consumer motivation for purchasing Fair Trade products

  • Popis výsledku anglicky

    Article presents the main findings from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2011.221.001, entitled ?Perception of Czech inhabitants to fair trade?. The article describes consumer attitudes to purchasing Fair Trade products. It describes the varying motivation that leads consumer groups interested in such products to purchase them. Data published in this article is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,188 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů