Ochota obyvatel ČR zaplatit vyšší cenu za Fairtradové výrobky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F15%3A%230000152" target="_blank" >RIV/24759384:_____/15:#0000152 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.inesan.eu/cz/novinky/ochota-priplatit" target="_blank" >http://www.inesan.eu/cz/novinky/ochota-priplatit</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Ochota obyvatel ČR zaplatit vyšší cenu za Fairtradové výrobky
Popis výsledku v původním jazyce
Článek prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.1.05.2014.221.025 s názvem ?Používání WTP ve společenskovědním výzkumu?. Provedená analýza dat se zaměřila na ochotu obyvatel ČR platit vyšší cenu za Fairtradové výrobky. Současně byla sledována akceptovatelná výše finančních prostředků vynaložená na fair tradové výrobky ve srovnání s běžnými. Dále byla pozornost věnována sociodemografickým charakteristikám ovlivňujících nákupní chování včetně identifikovaných diferencí. Data prezentovaná v tomto článku, byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.327 interview.
Název v anglickém jazyce
Czech citizens? willingness to pay a higher price for Fair Trade products
Popis výsledku anglicky
Article presents the main findings from the survey conducted as a part of project no. CZ.1.05.2014.221.025, entitled ? Use of WTP in social surveys ?. The data analysis is focused on the Czech citizens? willingness to pay a higher price for Fair Trade products. It also focuses on the acceptable amount of funds spent on Fair Trade products in comparison with standard products. It pays attention to the socio-demographic characteristics that influence shopping patterns including the differences identified.Data presented in this article are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,327 face-to-face interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů