Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ochota obyvatel ČR zaplatit vyšší cenu za Fairtradové výrobky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F15%3A%230000152" target="_blank" >RIV/24759384:_____/15:#0000152 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/cz/novinky/ochota-priplatit" target="_blank" >http://www.inesan.eu/cz/novinky/ochota-priplatit</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ochota obyvatel ČR zaplatit vyšší cenu za Fairtradové výrobky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.1.05.2014.221.025 s názvem ?Používání WTP ve společenskovědním výzkumu?. Provedená analýza dat se zaměřila na ochotu obyvatel ČR platit vyšší cenu za Fairtradové výrobky. Současně byla sledována akceptovatelná výše finančních prostředků vynaložená na fair tradové výrobky ve srovnání s běžnými. Dále byla pozornost věnována sociodemografickým charakteristikám ovlivňujících nákupní chování včetně identifikovaných diferencí. Data prezentovaná v tomto článku, byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.327 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech citizens? willingness to pay a higher price for Fair Trade products

  • Popis výsledku anglicky

    Article presents the main findings from the survey conducted as a part of project no. CZ.1.05.2014.221.025, entitled ? Use of WTP in social surveys ?. The data analysis is focused on the Czech citizens? willingness to pay a higher price for Fair Trade products. It also focuses on the acceptable amount of funds spent on Fair Trade products in comparison with standard products. It pays attention to the socio-demographic characteristics that influence shopping patterns including the differences identified.Data presented in this article are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,327 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů