Obavy z onemocnění rakovinou kůže osobami vystavujícími se rizikovým faktorům
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F15%3AN0000013" target="_blank" >RIV/24759384:_____/15:N0000013 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.inesan.eu/files/24_vnimani-rizika-vzniku-rakoviny-kuze.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/24_vnimani-rizika-vzniku-rakoviny-kuze.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Obavy z onemocnění rakovinou kůže osobami vystavujícími se rizikovým faktorům
Popis výsledku v původním jazyce
Leták prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.1.06.2014.221.028 s názvem „Hodnocení účinnosti osvětových a sociálních kampaní“. Identifikováno je vnímání rizika vzniku rakoviny u osob, které se vystavují rizikovým faktorům, což vypovídá o účinnosti osvětových kampaní zacílených na snížení výskytu rakoviny kůže v populaci. Charakterizováno je zvláště vnímání rizika vzniku rakoviny kůže u kuřáků a u osob, které v poslední době využívali solárium. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.110 interview.
Název v anglickém jazyce
Concerns from skin cancer by people exposed to risk factors
Popis výsledku anglicky
Leaflet presents the main findings from the survey conducted as a part of project no. CZ.6.02.2014.221.011, entitled “Evaluation of Educative and Social Campaign Effectiveness”. It is identified how persons exposed to risk factors perceive the risk of cancer, it reflects the effectiveness of awareness campaigns aimed at reducing the skin cancer in the population. It focused especially on a group of smokers and of people, who have recently used a solarium. Data published in this leaflet are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,110 face-to-face interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů