Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Osvětová akce jako prevence rakoviny kůže

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F15%3A%230000143" target="_blank" >RIV/24759384:_____/15:#0000143 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/cz/novinky/osvetova-akce-jako-prevence-" target="_blank" >http://www.inesan.eu/cz/novinky/osvetova-akce-jako-prevence-</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Osvětová akce jako prevence rakoviny kůže

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.1.06.2014.221.028 s názvem ?Hodnocení účinnosti osvětových a sociálních kampaní?. Článek poskytuje infromace o důvěře obyvatel ČR v účinnost kampaní. Identifikovány jsou názory obyvatel ČR na účinnost kampaní na snížení výskytu rakoviny kůže v populaci a na jejich účast v kampani s cílem rakovině kůže ředejít. Sledovány jsou diference z hlediska pohlaví a vzdělání, ale také z hlediska vystavování se rizikům (opalování, kouření). Data prezentovaná v tomto článku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.110 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Educational initiatives in the prevention of skin cancer

  • Popis výsledku anglicky

    Article presents the main findings from the survey conducted as a part of project no. CZ.6.02.2014.221.011, entitled ?Evaluation of Social Campaign Effectiveness?. Article informs about the Czech citizens? trust in the efficiency of campaigns. It identifies the Czech citizens? opinions on the efficacy of campaigns aimed at reducing the incidence of skin cancer among the population and on their involvement in campaigns aimed at preventing skin cancer. Differences are examined from the viewpoint of genderand education as well as risk exposure (sun tanning, smoking). Data published in this report is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,110 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů