Osvětová akce jako prevence rakoviny kůže
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F15%3A%230000143" target="_blank" >RIV/24759384:_____/15:#0000143 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.inesan.eu/cz/novinky/osvetova-akce-jako-prevence-" target="_blank" >http://www.inesan.eu/cz/novinky/osvetova-akce-jako-prevence-</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Osvětová akce jako prevence rakoviny kůže
Popis výsledku v původním jazyce
Článek prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.1.06.2014.221.028 s názvem ?Hodnocení účinnosti osvětových a sociálních kampaní?. Článek poskytuje infromace o důvěře obyvatel ČR v účinnost kampaní. Identifikovány jsou názory obyvatel ČR na účinnost kampaní na snížení výskytu rakoviny kůže v populaci a na jejich účast v kampani s cílem rakovině kůže ředejít. Sledovány jsou diference z hlediska pohlaví a vzdělání, ale také z hlediska vystavování se rizikům (opalování, kouření). Data prezentovaná v tomto článku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.110 interview.
Název v anglickém jazyce
Educational initiatives in the prevention of skin cancer
Popis výsledku anglicky
Article presents the main findings from the survey conducted as a part of project no. CZ.6.02.2014.221.011, entitled ?Evaluation of Social Campaign Effectiveness?. Article informs about the Czech citizens? trust in the efficiency of campaigns. It identifies the Czech citizens? opinions on the efficacy of campaigns aimed at reducing the incidence of skin cancer among the population and on their involvement in campaigns aimed at preventing skin cancer. Differences are examined from the viewpoint of genderand education as well as risk exposure (sun tanning, smoking). Data published in this report is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,110 face-to-face interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů