Vnímání osvětových kampaní rakoviny kůže obyvateli ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F15%3A%230000144" target="_blank" >RIV/24759384:_____/15:#0000144 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.inesan.eu/cz/novinky/vnimani-osvet-kampani" target="_blank" >http://www.inesan.eu/cz/novinky/vnimani-osvet-kampani</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vnímání osvětových kampaní rakoviny kůže obyvateli ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Článek prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.1.06.2014.221.028 s názvem ?Hodnocení účinnosti osvětových a sociálních kampaní?. Analýza data se zaměřuje na vnímání osvětových kampaní z pohledu obyvatelČR zacílených na snížení míry výskytu rakoviny kůže v populaci. Popsána je úroveň povědomí o problému melanomu kůže, úroveň povědomí o osvětových akcích a míra ochoty zúčastnit se alespoň jednou nějaké osvětové akce. Dále je ukázána souvislost úrovně povědomí o problému a znalosti akce s mírou ochoty se akce zúčastnit. Data prezentovaná v tomto článku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.110 interview.
Název v anglickém jazyce
Perceptions of skin cancer education campaigns among Czech citizens
Popis výsledku anglicky
Article presents the main findings from the survey conducted as a part of project no. CZ.6.02.2014.221.011, entitled ?Evaluation of Social Campaign Effectiveness?. The data analysis focuses primarily on the Czech citizens? perception of educational campaigns aimed at reducing the incidence of skin cancer among the population. It describes the level of melanoma awareness, the level of awareness of educational projects and the degree of willingness to take part in at least one educational project. It alsopoints to the correlation between the level of problem awareness and event knowledge and the degree of willingness to participate. Data published in this report is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,110 face-to-face interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů