Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Znalost osvětových akcí zaměřených na rakovinu kůže jako předpoklad využívání odborné dermatologické péče

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F16%3AN0000031" target="_blank" >RIV/24759384:_____/16:N0000031 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/clanky/znalost-osvetovych-akci-jako-predpoklad-navstevy-dermatologa" target="_blank" >http://www.inesan.eu/clanky/znalost-osvetovych-akci-jako-predpoklad-navstevy-dermatologa</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Znalost osvětových akcí zaměřených na rakovinu kůže jako předpoklad využívání odborné dermatologické péče

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.1.06.2014.221.028 s názvem „Hodnocení účinnosti osvětových a sociálních kampaní“. Identifikuje povědomí o rakovině kůže a znalost osvětových akcí zaměřených na rakovinu kůže u populace ČR. Zjišťována je souvislost vyhledávání odborné dermatologické péče s mírou znalosti osvětových akcí. Data prezentovaná v tomto článku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.110 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Awareness of educational events for skin cancer prevention as a prerequisite for using specialized dermatology care

  • Popis výsledku anglicky

    Article presents the main findings from the survey conducted as a part of project no. CZ.6.02.2014.221.011, entitled “Evaluation of Social Campaign Effectiveness”. It identifies awareness about skin cancer and knowledge of awareness-raising campaigns for skin cancer prevention of Czech inhabitants. The link between looking for specialized dermatological care and the level of knowledge of awareness-raising events is found. Data published in this article is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,110 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů