Znalost osvětových akcí zaměřených na rakovinu kůže jako předpoklad využívání odborné dermatologické péče
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F16%3AN0000031" target="_blank" >RIV/24759384:_____/16:N0000031 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.inesan.eu/clanky/znalost-osvetovych-akci-jako-predpoklad-navstevy-dermatologa" target="_blank" >http://www.inesan.eu/clanky/znalost-osvetovych-akci-jako-predpoklad-navstevy-dermatologa</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Znalost osvětových akcí zaměřených na rakovinu kůže jako předpoklad využívání odborné dermatologické péče
Popis výsledku v původním jazyce
Článek prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.1.06.2014.221.028 s názvem „Hodnocení účinnosti osvětových a sociálních kampaní“. Identifikuje povědomí o rakovině kůže a znalost osvětových akcí zaměřených na rakovinu kůže u populace ČR. Zjišťována je souvislost vyhledávání odborné dermatologické péče s mírou znalosti osvětových akcí. Data prezentovaná v tomto článku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.110 interview.
Název v anglickém jazyce
Awareness of educational events for skin cancer prevention as a prerequisite for using specialized dermatology care
Popis výsledku anglicky
Article presents the main findings from the survey conducted as a part of project no. CZ.6.02.2014.221.011, entitled “Evaluation of Social Campaign Effectiveness”. It identifies awareness about skin cancer and knowledge of awareness-raising campaigns for skin cancer prevention of Czech inhabitants. The link between looking for specialized dermatological care and the level of knowledge of awareness-raising events is found. Data published in this article is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,110 face-to-face interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů