Vnímání osvětových kampaní o rizicích melanomu obyvateli ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F15%3AN0000012" target="_blank" >RIV/24759384:_____/15:N0000012 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.inesan.eu/clanky/vnimani-osvetovych-kampani-rakoviny-kuze-obyvateli-cr" target="_blank" >http://www.inesan.eu/clanky/vnimani-osvetovych-kampani-rakoviny-kuze-obyvateli-cr</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vnímání osvětových kampaní o rizicích melanomu obyvateli ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Leták prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.1.06.2014.221.028 s názvem Hodnocení účinnosti osvětových a sociálních kampaní. Identifikována je recepce osvětových kampaní zacílených na snížení míry výskytu rakoviny kůže v populaci obyvateli ČR. Popsána je úroveň povědomí o problému melanomu kůže, úroveň povědomí o osvětových akcích a míra ochoty zúčastnit se alespoň jednou nějaké osvětové akce. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.110 interview.
Název v anglickém jazyce
Perception of melanoma risk education campaigns by Czech citizens
Popis výsledku anglicky
Leaflet presents the main findings from the survey conducted as a part of project no. CZ.6.02.2014.221.011, entitled Evaluation of Educative and Social Campaign Effectiveness. The study identifies reception of awareness-raising campaigns aimed at reducing the incidence of skin cancer among the Czech population. It is described a level of awareness about skin cancer, a level of awareness about awareness-raising campaigns, and degree of willingness to attend at least one awareness-raising event. Data published in this leaflet are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,110 face-to-face interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů