Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vnímání osvětových kampaní o rizicích melanomu obyvateli ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F15%3AN0000012" target="_blank" >RIV/24759384:_____/15:N0000012 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/clanky/vnimani-osvetovych-kampani-rakoviny-kuze-obyvateli-cr" target="_blank" >http://www.inesan.eu/clanky/vnimani-osvetovych-kampani-rakoviny-kuze-obyvateli-cr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vnímání osvětových kampaní o rizicích melanomu obyvateli ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Leták prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.1.06.2014.221.028 s názvem Hodnocení účinnosti osvětových a sociálních kampaní. Identifikována je recepce osvětových kampaní zacílených na snížení míry výskytu rakoviny kůže v populaci obyvateli ČR. Popsána je úroveň povědomí o problému melanomu kůže, úroveň povědomí o osvětových akcích a míra ochoty zúčastnit se alespoň jednou nějaké osvětové akce. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.110 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Perception of melanoma risk education campaigns by Czech citizens

  • Popis výsledku anglicky

    Leaflet presents the main findings from the survey conducted as a part of project no. CZ.6.02.2014.221.011, entitled Evaluation of Educative and Social Campaign Effectiveness. The study identifies reception of awareness-raising campaigns aimed at reducing the incidence of skin cancer among the Czech population. It is described a level of awareness about skin cancer, a level of awareness about awareness-raising campaigns, and degree of willingness to attend at least one awareness-raising event. Data published in this leaflet are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,110 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů