Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Recenze: Kolegiální evaluace školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F17%3AN0000034" target="_blank" >RIV/24759384:_____/17:N0000034 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Recenze: Kolegiální evaluace školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Recenze je věnována knize Kolegiální evaluace školy, kterou napsal Stanislav Michek. Kniha se věnuje tématu kolegiální evaluace školy, jež se od standardních evaluací odlišuje využitím dovedností samotného učitele v roli mentora, kouče či supervizora v širokém pojetí těchto rolí. Kniha tak přináší vhled do přípravy a realizace kolegiální evaluace, zaměřuje se přitom na klíčové aspekty, kterými jsou evaluační procesy školy, samotní učitelé a jejich role, ale i omezení a limity vztahující se k autoevaluačnímu procesu školy. Publikace vyšla v roce 2014 u vydavatelství Gaudeamus a její rozsah činí 148 stran.

  • Název v anglickém jazyce

    Review: Kolegiální evaluace školy

  • Popis výsledku anglicky

    Review is focused on a book „New directions in social impact assessment: conceptual and methodological advances“ written by Stanislav Michek. The book focuses on the topic of school collective evaluation that differs from standard evaluations by using the teacher's skills as a mentor, coach or supervisor in a broad sense of these roles. The book also provides insight into the preparation and implementation of collective evaluation, focusing on key aspects such as the school evaluation processes, the teachers themselves and their roles, as well as the limitations and limits related to the self-evaluation process of the school. The book was issued in 2014 by Gaudeamus and it has 148 pages.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50902 - Social sciences, interdisciplinary

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů