Význam sociálního okolí při nákupu na zkoušku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F20%3AN0000019" target="_blank" >RIV/24759384:_____/20:N0000019 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://inesan.eu/vysledky/vyznam-socialniho-okoli-pri-nakupu-na-zkousku/" target="_blank" >https://inesan.eu/vysledky/vyznam-socialniho-okoli-pri-nakupu-na-zkousku/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam sociálního okolí při nákupu na zkoušku
Popis výsledku v původním jazyce
Leták informuje o vybraných zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem „Nákupní preference českých zákazníků a fair trade“. Prezentované výsledky informují o vlivu sociálního okolí na nákup fairtradových výrobků pouze na zkoušku.
Název v anglickém jazyce
The importance of the social environment in trial shopping
Popis výsledku anglicky
Leaflet informs about the main findings from the survey conducted as a part of the project no. CZ.2.01.2017.221.030 entitled „Shopping preferences of Czech inhabitants and fair trade“. As part of this project the survey focused on the influence of the social environment on the purchase of fair trade products only on trial.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50902 - Social sciences, interdisciplinary
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů