Nákupní patriotismus dle nákupu bioproduktů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F20%3AN0000021" target="_blank" >RIV/24759384:_____/20:N0000021 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://inesan.eu/vysledky/nakupni-patriotismus-dle-nakupu-bioproduktu/" target="_blank" >https://inesan.eu/vysledky/nakupni-patriotismus-dle-nakupu-bioproduktu/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nákupní patriotismus dle nákupu bioproduktů
Popis výsledku v původním jazyce
Leták informuje o vybraných zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem „Nákupní preference českých zákazníků a fair trade“. Prezentované výsledky informují o vztahu respondentů ke značce BIO (případně ve spojení se značkou CZECH MADE).
Název v anglickém jazyce
Shopping patriotism according to the purchase of organic products
Popis výsledku anglicky
Leaflet informs about the main findings from the survey conducted as a part of the project no. CZ.2.01.2017.221.030 entitled „Shopping preferences of Czech inhabitants and fair trade“. As part of this project the survey focused on respondents' relationship to the products marked with the BIO brand (possibly in connection with the CZECH MADE brand).
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50902 - Social sciences, interdisciplinary
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů