Nákupní patriotismus dle nákupu výrobků se značkou Czech made
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F20%3AN0000022" target="_blank" >RIV/24759384:_____/20:N0000022 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://inesan.eu/vysledky/nakupni-patriotismus-dle-nakupu-vyrobku-se-znackou-czech-made-2/" target="_blank" >https://inesan.eu/vysledky/nakupni-patriotismus-dle-nakupu-vyrobku-se-znackou-czech-made-2/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nákupní patriotismus dle nákupu výrobků se značkou Czech made
Popis výsledku v původním jazyce
Leták informuje o vybraných zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem „Nákupní preference českých zákazníků a fair trade“. Prezentované výsledky informují o vztahu respondentů k výrobkům se značkou CZECH MADE.
Název v anglickém jazyce
Shopping patriotism according to the purchase of products with the Czech made brand
Popis výsledku anglicky
Leaflet informs about the main findings from the survey conducted as a part of the project no. CZ.2.01.2017.221.030 entitled „Shopping preferences of Czech inhabitants and fair trade“. As part of this project the survey focused on respondents' relationship to products marked with the CZECH MADE brand.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50902 - Social sciences, interdisciplinary
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů