Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ICT a e-learning ve firemním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25473361%3A_____%2F11%3A%230000727" target="_blank" >RIV/25473361:_____/11:#0000727 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vsem.cz/data/data/ces-soubory/ekonomicke_listy/gf_Ekonomicke%20listy_0411.pdf" target="_blank" >http://www.vsem.cz/data/data/ces-soubory/ekonomicke_listy/gf_Ekonomicke%20listy_0411.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ICT a e-learning ve firemním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se zabývá řešením sledování efektivnosti e-learningových aplikací ve firemním vzdělávání. Ačkoliv se e-learning stal dnes již běžnou formou výuky vzdělávání zaměstnanců především u středních a velkých firem, není vždy sledováno, zda je tatoforma výuka úspěšná. Jak jsou firmy připraveny sledovat a monitorovat, zda je výuka efektivní? Jsou efekty z výuky skutečným přínosem pro firmu? To byly otázky, které vedly k provedení průzkumu, zjišťujícího úspěšnost školení zaměstnanců formou e-learningu.

  • Název v anglickém jazyce

    E-Learning in Corporate Training

  • Popis výsledku anglicky

    At present, e-learning is used as a form of corporate training mainly by large companies. This form of learning provides many benefits. Often mentioned are the savings in transport costs, teacher, classroom rental, etc. The teaching has become flexible for students and is available for a large group of students regardless of their location. Do companies measure the effectiveness of e-learning courses? And to what extent? The article deals with the evaluation models of e-learning applications. They are presented in the article, together with selected results of a survey aimed at measuring the effectiveness of e-learning courses in organizations in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0524" target="_blank" >1M0524: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ekonomické listy CES VŠEM

  • ISSN

    1804-4166

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    17-31

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus