Profiles of consumers of advertising messages
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25473361%3A_____%2F13%3A%230000771" target="_blank" >RIV/25473361:_____/13:#0000771 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Profiles of consumers of advertising messages
Popis výsledku v původním jazyce
Práce se zaměřuje na profily spotřebitelů reklam: konkrétně se zaměřuje na vliv nahoty v reklamě a jejím vnímání, postoje k nahotě v reklamě, emocionální reakce, schopnosti vzpomenout si na konkrétní reklamu a úroveň pozornosti na inzerát. Cílem práce jena základě teoretických východisek a primárního výzkumu popsat profily spotřebitelů a jejich postoje k reklamě. Výzkum byl proveden v průběhu prvního čtvrtletí roku 2013 a je zaměřen na studenty České zemědělské univerzity v Praze a Vysoké školy ekonomie a managementu v Praze. Zaměření na studenty vysokých škol bylo záměrné, jde o homogenní skupinu, ve které je možné vytvořit uspokojivý model jejich postoje a reakce na reklamu. Kvantitativní údaje z průzkumu byly statisticky zpracovány a výsledky ukázaly odlišný dopad nahoty v reklamě na kategorie podle pohlaví a věku. Spotřebitelé podle teoretických východisek výrazně reagují na nahotu v reklamách, ale tato fascinace je pouze krátkodobý a částečný úspěch. Výstupy ukazují, že reakce re
Název v anglickém jazyce
Profily a postoje příjemců reklamního sdělení
Popis výsledku anglicky
The paper focus on the profiles of consumers of advertisements; concretely it focus on the impact of nudity in advertising and its perception, the attitude to nudity id ads, emotional reactions, abilities to recall the specific ad and the level of attention paid to the advertisement. The aim of the paper is based on theoretical background and primary research to describe profiles of consumers and their attitudes towards advertising. The research was made during the first quarter of 2013 and it aimed atthe students of Czech University of Life Sciences in Prague and University of Economics and Management in Prague. The focus on university students was on purpose, it is a homogenous group in which it is possible to satisfactory model their attitudes andreactions on advertising. The quantitative data from the survey were statistically processed and the results showed different impact of nudity in advertising on gender and age categories. The consumers, according to the theoretical backgr
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů