Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Profiles of consumers of advertising messages

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25473361%3A_____%2F13%3A%230000771" target="_blank" >RIV/25473361:_____/13:#0000771 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Profiles of consumers of advertising messages

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práce se zaměřuje na profily spotřebitelů reklam: konkrétně se zaměřuje na vliv nahoty v reklamě a jejím vnímání, postoje k nahotě v reklamě, emocionální reakce, schopnosti vzpomenout si na konkrétní reklamu a úroveň pozornosti na inzerát. Cílem práce jena základě teoretických východisek a primárního výzkumu popsat profily spotřebitelů a jejich postoje k reklamě. Výzkum byl proveden v průběhu prvního čtvrtletí roku 2013 a je zaměřen na studenty České zemědělské univerzity v Praze a Vysoké školy ekonomie a managementu v Praze. Zaměření na studenty vysokých škol bylo záměrné, jde o homogenní skupinu, ve které je možné vytvořit uspokojivý model jejich postoje a reakce na reklamu. Kvantitativní údaje z průzkumu byly statisticky zpracovány a výsledky ukázaly odlišný dopad nahoty v reklamě na kategorie podle pohlaví a věku. Spotřebitelé podle teoretických východisek výrazně reagují na nahotu v reklamách, ale tato fascinace je pouze krátkodobý a částečný úspěch. Výstupy ukazují, že reakce re

  • Název v anglickém jazyce

    Profily a postoje příjemců reklamního sdělení

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focus on the profiles of consumers of advertisements; concretely it focus on the impact of nudity in advertising and its perception, the attitude to nudity id ads, emotional reactions, abilities to recall the specific ad and the level of attention paid to the advertisement. The aim of the paper is based on theoretical background and primary research to describe profiles of consumers and their attitudes towards advertising. The research was made during the first quarter of 2013 and it aimed atthe students of Czech University of Life Sciences in Prague and University of Economics and Management in Prague. The focus on university students was on purpose, it is a homogenous group in which it is possible to satisfactory model their attitudes andreactions on advertising. The quantitative data from the survey were statistically processed and the results showed different impact of nudity in advertising on gender and age categories. The consumers, according to the theoretical backgr

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů