Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25473361%3A_____%2F15%3A%230000788" target="_blank" >RIV/25473361:_____/15:#0000788 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vsem.cz/data/data/ces-soubory/ekonomicke_listy/Ekonomicke_listy_1_2015.pdf" target="_blank" >http://www.vsem.cz/data/data/ces-soubory/ekonomicke_listy/Ekonomicke_listy_1_2015.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vytvoření hodnot pro zákazníka se stalo klíčovou otázkou pro konkurenční výhodu. Čím lepší hodnota nabídky je přizpůsobena, tím ji vnímá více zákazníků. Metody, které byly použity, jsou založeny na studiu literatury a analýze vybraných statistických ukazatelů a primárního výzkumu. Data byla získána pomocí kvantitativního výzkumu za použití technik pro shromažďování dat u respondentů - dotazníky (503).

  • Název v anglickém jazyce

    Customer segmentation based on percieved value in terms of e-commerce

  • Popis výsledku anglicky

    The customer value creation has become a crucial issue for the competitive advantage. The better the value offer is tailored the higher customers perceived it. Thus, for the valuable offer creation some unconventional methods of segmentation are needed.This paper suggests one empirical segmentation the on the purchase purpose and explore the value perceived by customer and treats the efficient value creation. Methods that were used are based on the study of literature and analysis of selected statistical indicators and primary research. Data were obtained with the aid of quantitative research using questionnaire data collection techniques among respondents (503). Finally the differences among the segments are identified and proved, attributes of perceived value are quantified and general factors for successful offer in terms of e-commerce are derived.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů