Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25473361%3A_____%2F15%3A%230000788" target="_blank" >RIV/25473361:_____/15:#0000788 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.vsem.cz/data/data/ces-soubory/ekonomicke_listy/Ekonomicke_listy_1_2015.pdf" target="_blank" >http://www.vsem.cz/data/data/ces-soubory/ekonomicke_listy/Ekonomicke_listy_1_2015.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce
Popis výsledku v původním jazyce
Vytvoření hodnot pro zákazníka se stalo klíčovou otázkou pro konkurenční výhodu. Čím lepší hodnota nabídky je přizpůsobena, tím ji vnímá více zákazníků. Metody, které byly použity, jsou založeny na studiu literatury a analýze vybraných statistických ukazatelů a primárního výzkumu. Data byla získána pomocí kvantitativního výzkumu za použití technik pro shromažďování dat u respondentů - dotazníky (503).
Název v anglickém jazyce
Customer segmentation based on percieved value in terms of e-commerce
Popis výsledku anglicky
The customer value creation has become a crucial issue for the competitive advantage. The better the value offer is tailored the higher customers perceived it. Thus, for the valuable offer creation some unconventional methods of segmentation are needed.This paper suggests one empirical segmentation the on the purchase purpose and explore the value perceived by customer and treats the efficient value creation. Methods that were used are based on the study of literature and analysis of selected statistical indicators and primary research. Data were obtained with the aid of quantitative research using questionnaire data collection techniques among respondents (503). Finally the differences among the segments are identified and proved, attributes of perceived value are quantified and general factors for successful offer in terms of e-commerce are derived.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů