Matematika VŠEM a e?learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25473361%3A_____%2F15%3A%230000790" target="_blank" >RIV/25473361:_____/15:#0000790 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.vsem.cz/data/data/ces-soubory/ekonomicke_listy/Ekonomicke_listy_1_2015.pdf" target="_blank" >http://www.vsem.cz/data/data/ces-soubory/ekonomicke_listy/Ekonomicke_listy_1_2015.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Matematika VŠEM a e?learning
Popis výsledku v původním jazyce
Projekt Popularizace matematiky a podpora přechodu středoškolských studentů na vysoké školy technického směru (zkrácený název Matematika VŠEM) se řešil v rámci grantu Operačního programu Praha adaptabilita na Vysoké škole ekonomie a managementu o. p. s.v Praze 5 a jeho výstupy se aplikovaly na Gymnáziu Elišky Krásnohorské v Praze 4 ? Michli. Cílem projektu bylo poskytovat zajímavou formou vysokou kvalitu matematického vzdělání, zvýšit matematickou gramotnost především současných středoškoláků a podpořit zájem středoškolské mládeže o studium na vysokých školách technického a přírodovědného směru. V článku se věnujeme předpokladům, ze kterých jsme vycházely při řešení projektu. Dále uvádíme výstupy projektu s důrazem na prvky e-learningu v řešení, jde speciálně o videoprezentace a testy.
Název v anglickém jazyce
Mathematics for Everybody with UEM and E-learning
Popis výsledku anglicky
Project entitled ?Popularization of Mathematics and Transition of High School Graduates to Technical Universities? (short title ?Mathematics for Everybody with UEM?) are dealt with under a grant Operational Programme Prague Adaptability at the College ofEconomics and Management in Prague 5 and its outputs are applied to the Eliška Krásnohorská Grammar School in Prague 4 - Michle. The aim of the project is to provide high quality of mathematical education in interesting form, and mainly to increase thenumeracy of current high school students, and to encourage high school students interested in studying at technical universities and natural science in universities. In this article we review the assumptions on which we based the project. The following are the outputs of the project with an emphasis on elements of e -learning solutions of the project, especially in terms of video presentations and tests.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
BA - Obecná matematika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů