Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Matematika VŠEM a e?learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25473361%3A_____%2F15%3A%230000790" target="_blank" >RIV/25473361:_____/15:#0000790 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vsem.cz/data/data/ces-soubory/ekonomicke_listy/Ekonomicke_listy_1_2015.pdf" target="_blank" >http://www.vsem.cz/data/data/ces-soubory/ekonomicke_listy/Ekonomicke_listy_1_2015.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Matematika VŠEM a e?learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Projekt Popularizace matematiky a podpora přechodu středoškolských studentů na vysoké školy technického směru (zkrácený název Matematika VŠEM) se řešil v rámci grantu Operačního programu Praha adaptabilita na Vysoké škole ekonomie a managementu o. p. s.v Praze 5 a jeho výstupy se aplikovaly na Gymnáziu Elišky Krásnohorské v Praze 4 ? Michli. Cílem projektu bylo poskytovat zajímavou formou vysokou kvalitu matematického vzdělání, zvýšit matematickou gramotnost především současných středoškoláků a podpořit zájem středoškolské mládeže o studium na vysokých školách technického a přírodovědného směru. V článku se věnujeme předpokladům, ze kterých jsme vycházely při řešení projektu. Dále uvádíme výstupy projektu s důrazem na prvky e-learningu v řešení, jde speciálně o videoprezentace a testy.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematics for Everybody with UEM and E-learning

  • Popis výsledku anglicky

    Project entitled ?Popularization of Mathematics and Transition of High School Graduates to Technical Universities? (short title ?Mathematics for Everybody with UEM?) are dealt with under a grant Operational Programme Prague Adaptability at the College ofEconomics and Management in Prague 5 and its outputs are applied to the Eliška Krásnohorská Grammar School in Prague 4 - Michle. The aim of the project is to provide high quality of mathematical education in interesting form, and mainly to increase thenumeracy of current high school students, and to encourage high school students interested in studying at technical universities and natural science in universities. In this article we review the assumptions on which we based the project. The following are the outputs of the project with an emphasis on elements of e -learning solutions of the project, especially in terms of video presentations and tests.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů