Organizace cestovního ruchu v krajích a v turistických regionech České republiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F12%3A%230000061" target="_blank" >RIV/25619161:_____/12:#0000061 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Organizace cestovního ruchu v krajích a v turistických regionech České republiky
Popis výsledku v původním jazyce
Rozvoj cestovního ruchu v regionech zajišťuje partnerství a spolupráce mezi veřejnoprávními a soukromými subjekty. Organizace destinačního managementu jsou nositelem transferu know-how v oblasti cestovního ruchu, iniciují rozvojové projekty a aktivizujípodnikatele. Z manažerského pohledu mají pro rozvoj cestovního ruchu v destinaci zásadní význam vlastní schopnosti destinace rozvíjet a přizpůsobovat své zdroje, management na úrovni destinace (organizace destinačního managementu) a koordinace napojení na sousední, resp. další destinace cestovního ruchu s akcentem na výměnu zkušeností a na vytváření společných produktů cestovního ruchu. Opomenuta není ani problematika současného stavu řízení cestovního ruchu v krajích, v turistických regionech i na celostátní úrovni v České republice. Význam destinačního managementu dokládá návrh věcného záměru zákona o podpoře a rozvoji cestovního ruchu, který zpracovalo Ministerstvo pro místní rozvoj České republiky. V České republice je oficiálně ust
Název v anglickém jazyce
Destination Management in the Administrative Regions and Tourism Regions in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The development of tourism in regions is ensured through partnership and cooperation between public and private entities. Destination management organizations are carriers of know-how in the field of tourism, initiate development projects, and encourageentrepreneurs to act. From a management perspective, the development of a tourism destination depends significantly on the destination?s ability to develop and adapt its resources, management at the destination level (destination management organizations), and coordination of links to neighboring areas or other tourism destinations with an emphasis on exchange of experience and the creation of joint tourism products. One can also not ignore the issue of the current state of tourism management in regions, in tourist regions, and at the national level in the Czech Republic. The proposal for the law on the promotion and development of tourism, prepared by the Ministry for Regional Development of the Czech Republic, illustrates the importan
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Výzkum domácího a poíjezdového zahranieního cestovního ruchu ve vztahu k zmírniní spoleeensko-ekonomických disparit</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87560-01-3
Počet stran knihy
125
Název nakladatele
Nakladatelství CzechTourism
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—