Marketing v cestovním ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F12%3A%230000063" target="_blank" >RIV/25619161:_____/12:#0000063 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing v cestovním ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem této publikace je pžiblížit problematiku marketingu v moderním pojetí všem, kteří mají zájem o úspěšný rozvoj cestovního ruchu, posílení konkurenceschopnosti destinací i podniků na silně konkurenčním trhu, jakým trh cestovního ruchu je. Text je rozdělen do dvou čásrí. První část nazvaná "Volný čas, cestovní ruch, pohostinství a marketingové principy" obsahujeosm kapitol. Druhá část nazvaná "Marketingové nástroje" je členěna do šesti kapitol.
Název v anglickém jazyce
Tourism Marketing
Popis výsledku anglicky
The aim of this publication is to present the issue of marketing in its modern concept to all who are interested in succesful development of tourism and strenthening of the competitiveness of destination and enterprises in a higly competitive market - astourism undoubtedly is such. The text is devided into two parts. The first part, entitled "Leisure, tourism, hospitality industry and marketing principles" contains eight chapters. The second part is devoted to marketing tools. It is devided into six chapters.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WA-037-05-Z06" target="_blank" >WA-037-05-Z06: Návrh systematického výzkumu cestovního ruchu v ČR se zvláštním zřetelem na kraje</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-247-4209-0
Počet stran knihy
313
Název nakladatele
Grada Publishing
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—