Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing v cestovním ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F12%3A%230000063" target="_blank" >RIV/25619161:_____/12:#0000063 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing v cestovním ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem této publikace je pžiblížit problematiku marketingu v moderním pojetí všem, kteří mají zájem o úspěšný rozvoj cestovního ruchu, posílení konkurenceschopnosti destinací i podniků na silně konkurenčním trhu, jakým trh cestovního ruchu je. Text je rozdělen do dvou čásrí. První část nazvaná "Volný čas, cestovní ruch, pohostinství a marketingové principy" obsahujeosm kapitol. Druhá část nazvaná "Marketingové nástroje" je členěna do šesti kapitol.

  • Název v anglickém jazyce

    Tourism Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this publication is to present the issue of marketing in its modern concept to all who are interested in succesful development of tourism and strenthening of the competitiveness of destination and enterprises in a higly competitive market - astourism undoubtedly is such. The text is devided into two parts. The first part, entitled "Leisure, tourism, hospitality industry and marketing principles" contains eight chapters. The second part is devoted to marketing tools. It is devided into six chapters.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WA-037-05-Z06" target="_blank" >WA-037-05-Z06: Návrh systematického výzkumu cestovního ruchu v ČR se zvláštním zřetelem na kraje</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-247-4209-0

  • Počet stran knihy

    313

  • Název nakladatele

    Grada Publishing

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy