Gastrofestivaly jako produkt event turismu a forma kulturního cestovního ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F17%3A73582830" target="_blank" >RIV/61989592:15510/17:73582830 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Gastrofestivaly jako produkt event turismu a forma kulturního cestovního ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Gastronomický cestovní ruch neboli kulinářská turistika umožňuje ochutnat návštěvníkům něco ze specialit místní kuchyně a poznat tak kulturu i tradice dané země. V kapitole jsou analyzovány jednotlivé typy gastronomických akcí - festivaly, farmářské trhy, vinobraní, pivní slavnosti i ochutnávky nebo soutěže.
Název v anglickém jazyce
Gastroevents as the Product of Event Tourism and Type of Tourism
Popis výsledku anglicky
This chapter descripes food tourism - events, farmers markets, beer festivals, food and culinary competitions.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Gastronomie a cestovní ruch
ISBN
978-80-7510-240-9
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
72-87
Počet stran knihy
195
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě
Místo vydání
Opava
Kód UT WoS kapitoly
—